Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2007 14:18 - За Мишките и Хората
Автор: longhairprofessor Категория: Технологии   
Прочетен: 644 Коментари: 0 Гласове:
0



Знам. Ще ви прозвуча мрачен и малко освирепял. В музиката и във всичко. Но не ми пука как ви звуча така или иначе съм тих тука. Говоря на въздуха и по електронен път мойте мисли се съхраняват в сървъри не знам къде и стигат до други мозъци. Някой улавя вълните но повечето прескачат и не се занимават с мойте глупости. И правилно. Блог. Някак си е яко все пак ... Сега да се придържам към заглавието за Мишките и Хората и да ги дефинирам. Това ли искате от мене ? Дефиниции, логики, здрав смисъл ? Аз бълвам само нездрав а логиката ми е в повече. За да крепя нормален имидж по цял ден се напрягам с логики и тука избликва Другото. Каквото и да е то е Друго и се е насъбрало, позатлачило. Затова и няма да ви кажа нито за Мишките нито за Хората а ако мислите че пиша абсурди и не ви харесва кво да ви правя. "Ко ма напраи ти уа!"- има го и това. Меки варианти на българския, който си е доста твърд език. И на него се изказват милиони нелепи лумпени във всякакви варианти. Ако се върна към заглавието (на носа ми излезе тва заглавие. Все се заигравам с него) мога да ги включа тези лумпени към мишките. Само че не са някакви полски молски мишлета със сладки опашлета. Говоря за тлъсти плъхове със свирепи погледи със светкащи очи с дълги нокти които излизат от канализациите, от Перловския канал, изобщо от Лайната и пълнят улиците. да не се увличам прекалено в тази фантазия че ще ми стане лошо.... Или да продължавам ? ... чудя се ... Могваи от далечна шотландия и вятъра ми вее косите лелеееееее



Тагове:   мишките,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: longhairprofessor
Категория: Други
Прочетен: 18581
Постинги: 8
Коментари: 2
Гласове: 57
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930